Klachtenregeling

Indien één van de cliënten van Juristenkantoor Het RECHT (hierna te noemen Het RECHT) van mening is dat deze onvoldoende en onjuist terzijde is gestaan door Het RECHT dan wel anderszins van mening is dat Het RECHT ernstig tekort is geschoten, dient eerst te worden bezien in hoeverre het gerezen probleem intern (binnen Het RECHT) kan worden opgelost.

Indien één van de partijen (cliënt dan wel Het RECHT) van mening is, dat het probleem niet naar behoren is opgelost, kan intervisie/bemiddeling en/of een tweede oordeel/mening bij de rechter worden gevraagd te Assen. Partijen doen daarmee afstand van de formele forumkeuze c.q. van de procesregelgeving inzake de competentie van de bevoegde rechter: plaats van beklaagde. Hiervoor wordt immer gekozen voor de rechter te Assen.

Indien de (voormalige c.q. huidige) opdrachtgever van Juristenkantoor Het RECHT als (aan)klagende partij optreedt en deze de zaak verliest, verbindt deze zich er toe, zonder enig voorbehoud, om de gehele daadwerkelijke zaakskosten van Juristenkantoor Het RECHT te vergoeden. Dit betreft zowel de gehele gerechtelijke- als buitengerechtelijke kosten.

Op de klachtenregeling van Juristenkantoor Het RECHT is de (recentste) Algemene Voorwaarden Juristenkantoor Het RECHT van toepassing, evenals de door het Juristenkantoor Het Recht gehanteerde disclaimer.